Followers

Sunday, December 27, 2009

Ketam Masak Sambal..


Ni la hasilnye..hehehe..nyum2 sedapnye..





Mak pun selera mkn td,walaupun x bertambah tp pinggan licin

xtau la mgkin ada yg tukang melicin kan..huhuhu




Oh..terbukti mmg ada yg tukang melicinkan pinggan Mak..huahuahua

Yg ni klu xde selera x tau ar..yg kat atas ni komen aku td ckp aku msk sdap

tp xtau la nk bodek aku ke pe...huhuhu

jap lagi nak wat pengat ubi lak,mak ckp teringin nk mkn..

Alhamdullillah la mak da ada selera mkn..



post signature

12 Love KSR:

♥Hernee Nazir♥ said...

kuang asam ko..muke koreng aku tu ko msukkn..

Mummy Dasy said...

hahaha yg tu mmg ngah berselera makan w/pon air kosong dia tetap selera :)... alhamdulillah okey ah mak ko dah nak makan

Mama Khalish said...

yg baJU MERAH MUKE KORENG TU..kalau pasal makan bagilah kat die..kalau tak percaye, tgk gambo2 die semuanye tengah menyental...kuat makan....KENAPE..TAK PERCAYE????

nasier kassim said...

salam..kira2 nya macam steamrol jugak ler nih yer..kasi rata..kasi clear..hehhehe

fiza said...

Sedapnya tgk ketam tu, lapar perut (^_^)

Anna_Fauziana said...

hernee nazir>>koreng ke?mmg pun..hahahaha.tau xpe

Anna_Fauziana said...

mummy dasy>>hahaha,tau xpe

Anna_Fauziana said...

Mama Khalish>>percaye2..huhuhu

Anna_Fauziana said...

nassier>>>hahaha,klu ada mkanan x hbs pggil je die..huhuhu

Anna_Fauziana said...

nassier>>>hahaha,klu ada mkanan x hbs pggil je die..huhuhu

Anna_Fauziana said...

fiza>>klu teringin jom la ke rumah,blh mkn ketam puas2..

mamasue said...

fuh!smp telan air liur mamasue

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver