Followers

Thursday, December 29, 2011

Tahniah buat Nurul

Tahniah buat Nurul by anna_fauziana
Tahniah buat Nurul, a photo by anna_fauziana on Flickr.

Salam...
Tak terlewat lagi untuk aku ucapkan tahniah kepada kawan baik aku Nurul kerana selamat melahirkan seorang bayi lelaki yang comel tanggal 24 Disember 2011 lalu..

Tadi aku kerja half day kerana dah berjanji dengan seorang lagi kawan baik aku iaitu Ain untuk melawat Nurul..Alhamdullillah Nurul dan bayi nya sihat..Bayi comel ni telah di beri nama Muhammad Abid Ukail..sedap nama yang diberikan.Sepanjang Ibu dia bergosip-gosip dengan Auntie Ana dan Auntie Ain tadi dia tidur je ye..hehehe..tapi sesekali tersentak juga dia bila Auntie Ana ketawa..hihihi..Tak lama lagi giliran Ain pula menimang cahaya mata..giliran aku bila pula ye?tu kena tunggu la sebab aku tak habis lagi menimang motor aku.haha..

Buat Muhammad Abid Ukail semoga menjadi anak yang soleh.patuh kepada kedua-dua ibu dan bapa.. :)

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver