Followers

Sunday, March 1, 2009

Nak tgk movie ngan Cinta Mummy

Hello sume...selamat beristirehat di hujung minggu..
bg yg bkerja wat kje jgn blogging ye..
(Mummy Dasy hrp b'sabo..i'm sorry..hehe)

pagi2 lagi aku da kena bgn..
arini aku baru teringat
aku kna bwa anak angkat aku (Cinta Mummy)
gi tgk movie Geng Upin n Ipin..
aritu aku da gi tgk movie ni
disebabkan die x ikut..
jadi aku kna bawa die..

pkul 12 ni aku kna amik die kat
Perpustakaan Sultan Ismail,Larkin..
anak angkat aku ni sbenarnye anak Makcu aku..
die mmg rapat ngan aku sejak kecik lg..
aku paggil die dgn nama manje Cinta..(aku yg bg nama tu)
die pggil aku Mummy tu yg jadi (Cinta Mummy)
umur 7 tahun tp mulut kepoh..(i'm sorry..Cinta)

Bln 8 ni birthday die..
die da order ngan aku nk present PSP..
wow kopak aku...(huhuhu)
baru nak kmpul duit nak kawin..(berangan tol!)
tp xpela Cinta punye pasal pe2 pun..
aku ttp akan tunaikan,wlau aku kopak..(huhu)

kul 11 lbh nti aku gerak gi amik die..
aku gi ngan cousin aku..(Ija n Kiki..)
aku ni x pandai drive tu ajak org je..
sejak aku accident aku terus fobia ngan kreta..
aku da 2 kali amik lesen tp msh x dpt2 lg..(malunye..)
bile aku nk try bw kreta aku tkt sgt..(x tau la smpai bile)
mcm mane la aku x fobia..
masa aku accident tu da meragut sbalah mata aku..
so skrg ni aku cuma blh gunakan sbelah mata
untuk melihat...tp aku b'syukur
s'kurang2 aku ada sblah mata lg utk lihat dunia ni..
nti aku cite kan lg psl aku accident..
k aku nak siap2 mandi..(huhuhu)







0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver