Followers

Saturday, May 9, 2009

Aku tak sihat....

Salam kwn2.....

Pe kbr semua..

Dah lama x update blog aku ni..

Aku bz sket lgpun Mak aku x sht..

Aku kna bw Mak aku gi Hospital sume..

Sbenarnye aku pun x bpe sht..

Sejak akhir2 ni aku selalu skt kepala..

Aku g check kat klinik rupenye..

Tekanan darah aku rendah..

Pas tau je mula la mcm2 Mak suh mkn..

Kerang separuh masak,Sayur bayam..

Die ckp tu sume bgs utk tkanan darah rndah..

Alhamdullillah,semalam aku gi klinik lg..

Tekanan darah aku da normal...

Aku bersyukur sgt..

Ye la klu aku sakit sape nk jaga Mak aku?

Pn Hernee keje,Ayu sekolah,Ayah kat Tampin..

Jadi aku lah yg kna jaga..

Sian Mak aku..kdg2 tsentuh hati..

Bila tgk die mnahan sakit..

Klu la blh ganti pnyakit die pd aku..

Aku sggup tanggung sume demi die..

Skrg ni lah masa untuk aku balas jasa die..

Dulu msa aku accident die lah yg jaga aku..

Bebulan2 aku tlantar kat hspital..

Mak aku lah yg jga aku dgn keadaan aku xleh bgn..

Makan disuap,mandi pn die yg mandikan..

Besar nye p'ngorbanan Mak aku..

Skrg ni lah msa utk aku balas..

Skrg ni pun aku terus bhenti keja..

Aku nak jaga Mak aku..

Bagi aku duit blh aku cari..

Tapi mne nk cari sorang Mak yg sggup bkorban utk aku..

Selagi die msih ada lg ..

Ni lah msa nye utk aku balas segala2 nya..

Sok Hari Ibu aku lum beli kn lg hadiah..

Untuk Mak aku...

Tgahari ni aku nk kuar dgn kwn aku..

Aku nak cari hadiah utk Mak aku..

Ok,ada msa nti aku update lg ye..

Salam....

post signature

4 Love KSR:

Mummy Dasy said...

Terharu seyes... mak skit kencing maniskan minum air mengkudu nnt along try tanya camne watnye okeh..

Hernee Nazir said...

terharu aku bace n3 adik aku nih..huhuhuhu..

Anna_Fauziana said...

mummy dasy>>>bkn skt kncing manis skrg ada pnyakit lain..

cik ayu said...

tape lah nanti after SPM aku plak jage mak..banyak2 bsabar..

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver