Followers

Friday, May 15, 2009

Dah jarang on9

Salam sume....

Rindu la kat blog aku ni..

Aku sibuk uruskan Mak aku..

Mak aku msh x sht lagi..

Mlm Ahad mggu lps bw gi hspital lg..

Yg pelik Dktor ckp xde pe2..

Tp nape kat umah Mak aku ngadu skt..

Ari isnin aritu kna gi hspital lg..

Bila dah amik darah kna dtg soknya..

Aduhai...lecehnye hspital..

Blk hspital aku rasa bdn x sdap..

Ptg tu ajak Bariah teman gi klinik..

Aku demam,selsema,batuk..

Blk umah mkn ubat trus tido..

Sok nya Mak kna gi hspital lg..

Aku tpaksa gagahkan diri utk bangun..

Wlaupun aku rasa x larat..

Klu aku x ikut sian Mak aku nti xde sape teman..

Sampai hspital kul 8 dpt no giliran ke 17..

Sabo je tggu lama giler..

Mak aku kna jmpe Dr.Pakar Puan..

Lega rasa bila no dh kna panggil..

Dlm blik Dr aku mnerangkan segala2 nye..

Hmpir 1 jam Mak aku di rawat..

Akhirnya Dr bw die pegi scan..

Aku ttp sabar mnunggu..

Dr pggil aku terangkan sume..

Die ckp perut Mak aku sume ok..

Tp nape Mak aku msh skt?

Lg 3 mggu kna gi check up lg..

Ubat lngsung die x bg...

Blk hspital trus tbongkang..

X thn skt kpala,lgpn aku msh dmam..

Semalam Mak aku mngadu skt lg..

Aku pun call Ayah ajak bw Mak g klinik..

Aduhai peliknye aku ..

Pe pnyakit Mak aku sbenarnye..

Aku hrp sgt Mak aku cpt sht..

Ok lah kwn2,ada msa aku update lg ye..

Salam....

post signature

3 Love KSR:

Mummy Dasy said...

semoga cepat sembuh..

Papa-Itam said...

umie dan papa doakan moga ibu anna cepat sembuh yer...banyak bersabar dan berdoa yer...

Mohd Ahmad Ferk said...

hope to hear a good news from u soon..
jage mak elok2..
dia la permate utk anak²..
take care :)

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver