Followers

Wednesday, January 20, 2010

Kenapa dengan aku sekarang??

Aku tak tahu la kenapa dengan diri aku sejak akhir2 ni

Suka sangat layan lagu jiwang..padahal aku bukan minah jiwang pun sebelum ni

Malam ni boleh lak aku nak layan lagu Kasih nyanyian Hetty Koes Endang..

Lagu yang berentak keroncong lak tu..hahahaha

Kalau Kakak aku (Pn Hernee) baca n3 ni mesti aku kena ejek gila2..

Biar la dia ejek ke apa..

Ada aku kisah????hahahaha (ampun...Pn Hernee)

Jom lah la kita layan sama2 lirik kat bawah ni

"Kasih "


Malam ini Kasih Teringat aku Pada Mu

Seakan Kau Hadir Di Sisi Menemani Ku

Ku Yakin Kan Diri Ini Agar Tiada Sepi

Ku Lewat Kau Hadir Di Dalam Mimipi Ku

Seandainya Mungkin ku Mampu Terbang Ke Awan

Detik ini Juga ku Akan Melayang Ke Sana

Kan ku Bawa Pulang Dirimu Yang Selalu ku Sayang

Bersama Berdua Kita Bahagia

Kasih Dengarlah Hatiku Berkata

Aku Cinta Kepada Dirimu Sayang

Kasih Percayalah Kepada Diriku

Hidup Matiku Hanya Untuk Mu

post signature

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver