Followers

Sunday, April 12, 2009

Kisah hari Ahad..

Salam sume.....hihihihi
Aku ni mcm biskut chips more ek..
(kejap ada,kejap xde..)muahahaha
Aku ni kdg2 ada msa xde mood..
Nak m'update blog...
Hari ni pagi2 lg aku dah bgn..
Semangat nk gi senam poco2..
Aku gi ngan jiran2 aku..
Senaman nye dilakukan di..
Klinik Desa Paya Mengkuang..
Dekat je ngan umah aku..
Aku pegi pn jlan kaki je rmai2..
Pn Hernee pn turut serta..wawawa
Sblm senaman tu b'mula..
Sume yg hadir kna lah..
Menimbang berat msing2..
Alangkah terkezut beruk aku..
Bila aku tgk berat aku naik 3kg..
Oh..tidak.....aku x pcaye...
Aku xleh trima knyataan ni..wawawa
Ni la akibat nye aku x keje..
Bila duk umah keje melantak je..
Mak aku pn slalu bising bila..
Aku asyik mengunyah je...
Jiran dpn umah bila tgk..
Aku mengunyah siap sound..
"Dagu sakit ke?asyik b'goyang je.."
Issyyhh..x blh jadi ni...
Dan b'mula saat ni...
Aku akn mula b'diet..
Oh..Tidak..aku xnak gemuk lg!!!!!
Tlg kwn2 support aku utk diet..huhuhu
Tlg bg aku semangat..
Aku p'lukan semangat..
Aku x mau gemuk lg!!!!!wawawa
Nak mkn ubat2 kurus ni da mls..
Mcm2 aku beli tp x bkesan..
Degil sgguh lemak dlm badan aku..
Ntah lemah jnis pe pn aku x tau..
Pasni aku nk kawal makan..
Aku nk bsenam tiap2 ari..
Aku xnak jd bahan kutukkan..
Adik beradik aku..
Aku tau aku blh lakukan..
Aku akan update lg blog aku nti..
Bg sape2 ada petua utk diet..
Tlg la bg aku yg m'memerlukan..hihihi
Ok,dada.....


6 Love KSR:

Mummy Dasy said...

teruskan niat suci mu..sokong dr belakang smpi pth jari-jemari kahkahkah

Hernee Nazir said...

kuang asam la tu ek..kate adik bradik ngutuk..bile mase ntah..suke wat cerite dongeng..tp ape pun aku cbr ko!

heyrizal said...

hehe, kenape perempuan slalu terkejut bila berat dorang naik??? sepatutnyer korang terkejut kalau berat korang turun... hehehe.. jgn marah ek..

makanan - tenaga = berat badan

so kalau nk kurang kan berat, make sure tenaga lebih drpd makan. gud luck ;)

cik ayu said...

bukan ke ko kuat makan????
hahahah....

Anna_Fauziana said...

princess @yu>>>ko kan yg kuat mkn..xnk ngaku

Anna_Fauziana said...

heyrizal>>kita bkn tkt berat naik,tp kt nk seimbangkn berat ngan tggi kt..hehehe

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver