Followers

Friday, April 3, 2009

Makan kat Kaki Bukit

Tadi aku, Kak Long n Abg Nazir makan kat Kaki Bukit..
kat umah lauk dah abis daaaa..
mula² aku jual mahal tak nak ikut..
coz aku dah makan Nasi Goreng Ayam ngan Ila..
makan share sebungkus..
rase mcm tak cukup jek..
tu yg aku ikut dorang keluar jap..hehe


ni air yg kitorg order..
aku minum air apple n mkn nasi putih + tomyam campur..
gambar nasi n tomyam aku Kak Long tak snap..
gambar² ni pun gune camera hp die..

sempat lagi menjeling sementara tunggu makanan smpai..
hehehe..makanan semua not bad la..
semuanya membuatkan aku kenyang..
tu yg penting..


2 Love KSR:

Fah@Umi said...

bestnya air tu..ase cam dahaga lak bile tgk..hehe

Anna_Fauziana said...

Yuna@Fah>>>mmg best air nye tp kt minum x hbs..
akak kt yg tlg hbs kn..huhuhuhu

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver