Followers

Monday, April 27, 2009

Majlis Kahwin Kakak

Ni masa tggu duit tol..selagi x dpt xnak bangun..huhuhu

Tgh syok nyanyi ila amik gmbo...
Ni Zahid sepupu lelaki yg paling rapat dgn aku
amacam?romantik x?hahaha


Ni die Cinta Mummy...encem kan???hehehe


Ija,Sya2,Mira,Aku n Ila sedang mnanti duit tol...


Semalam sepupu aku kahwin...
Aku pggil die Kakak je...
Die anak Mok De aku...
Mcm aku cite kn yg aku sibuk rewang..
Rewang untuk majlis die la tu..
Alhamdulillah..majlis bjalan lancar..
Seronok klu ada majlis cmni dpt jmpe sepupu2..
Maaf ye gmbar pngantin aku x amik..
Klu setiap kali sepupu pempuan aku kawin..
Aku selalu tggu kat dpn pelamin msa pngantin llaki smpai..
Biasa ar org Johor,mesti ada tol pnye..hehehehe
Kebiasaannya aku lah yg akn mengetuai bdk2...hihihihi
Wlaupun x byk dpt tp seronok...
Selalu nye klu ada majlis kawin ktorg msti ambil Karaoke..
Aku?ooooo....mmg kaki menyanyi beb...
Pantang jmpe mic,nak nyanyi jer....
Tp sejak2 dah b'imej baru ni aku dah jarang karaoke...
Lgpn Mak aku x bg,xpelah aku x ksh pn..
Nk di jadi kn 1 cite,sblm ni ada la sorang hamba Allah ni..
Die duk mngata aku nyanyi,pdahal aku x kcau die pn..
Ala,aku tau die skt hati sbb suara aku sedap...wakakaka
Smalam sume org duk tnye..
"Anna x nyanyi ker...??"
Aku cuma ckp aku sibuk nk wat keje..
Dj yg mngendalikan karaoke tu pn asyik pggil nama aku...
Aku ttp x pegi,sbb aku ingt pesan Mak aku...
Bile dah pkl 6 majlis dah hbs tetamu dh xde aku kna pggil lg...
Aku minta izin Mak aku,aku nk nyanyi 2 lagu je...
Skali Mak bg..yuhuuuuuuuuu
Aku nyanyi lagu Setia Kukorbankan dgn Tenda Biru...
Xleh lbh2 sbb aku dh jnji dgn Mak aku cuma 2 lagu je..
Dah hbs nyanyi tlg kemas2 pastu Maghrib trusm blk...
Sblm tlupa aku ada nk cite,cite sdih…
Sedih sgt bile tgk Pn.Hernee jmpe Mak saudara die smlam..
Bpeluk2,mnangis2 sbb lama x jmpe..dah mcm jejak kasih lak aku tgk..
Byk2 sbar ye Pn Hernee…….wakakaka

post signature






































2 Love KSR:

Mummy Dasy said...

HUahuahua mmg ning yatimah Pn.Hernee

♥Hernee Nazir♥ said...

kuang asam..jgn dngr cite dongeng ni..die yg nangis teresak2 rindu jmpe cik J*e tu smlm..hahahaha

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver