Followers

Tuesday, November 8, 2011

Aktiviti di masa lapang..

Semalam masih cuti sempena hari raya aidiladha
Bangun pagi je badan rasa sakit,selsema ditambah dengan sakit kepala
nasib lah cuti,kalau kerja mesti aku ambil cuti..
Keluar dekat rumah tengok kereta banyak je dekat lorong rumah
sekali baru ingat jiran 1 lorong ada buat kenduri serta majlis cukur rambut.
Badan lemah je tapi bila kenangan kan jiran aku pun siap-siap pegi mandi
lepas mandi sarung baju kurung terus menuju ke sana dengan muka slumber..
Padahal perut memamg lapar di tambah pula malas nak masak..
hehehe..Ayah aku dah pergi dulu masa kami tengah siap-siap
Sampai je terus makan...haha datang makan je...teruk betul
Balik rumah je dengan perut kenyang terus tergolek atas katil..
Tiba-tiba Ayu cakap "bosan lah mana nak pergi"..
Aku yang konon-konon tak sihat tadi terus cakap.."pergi karaoke jom.."
bila sebut karaoke rasa segala sakit pening semua hilang..hehehe
Ayu pun call tunang dia bagitau dan tunang nya pun setuju nak keluar..
Kami pun terus siap-siap sebelum pergi karaoke kami cadang nak pergi
Hospital Sultanah Aminah tengok Pak Busu Lat yang masih dalam wad..

Setengah jam lepas tu Adik tunang kepada Ayu pun sampai
Kami cakap singgah rumah Kak Long dulu sebab nak tengok Ilham
lama juga dekat rumah dia dalam 1 jam..padahal cakap nak singgah kejap je
Tapi bila dah tengok si kecik yang makin ramah berbual bahasa baby dia
terus jadi melarat pula melayan dia yang senyum simpul dengan kepala sudah botak..hehehehe
Lepas dia tidur baru lah kami bergerak keluar..
Tempat yang pertama kami tuju Hospital...sampai je terus ke wad blok c
tengok dekat white board nama Razhan Bin Yahaya ada lagi di katil no 9
naik je tingkat c2 dengan confident nye terus masuk cari katil no 9
kami berjalan mencari dar katil no 1 sampai lah habis tapi tetap tak jumpa
sebelum ni aku dah pergi tengok tapi kenapa masih tak jumpa..
Bila dah beleggar-leggar dalam tu seorang jururawat datang bertanya
Jururawat: Maaf Cik,boleh saya bantu?Cik cari siapa?
Aku: Oh...saya cari Pakcik saya katil no 9
Jururawat: Encik Razhan ke?dia dah keluar wad pagi tadi..
Aku: terima kasih ya...(dengan muka bengang..hihihihi)
Si Ayu boleh gelak kan aku pula...tu lah tadi dia suruh sms Mak Busu dulu tapi aku tak nak
tak apalah lain kali boleh pergi rumah dia je tengok lagipun hari tu dah pergi..
Alhamdullillah Pak Busu Lat pun dah keluar wad,semoga cepat sembuh ya Pak Busu..

Balik pada cerita nak pergi karaoke..
Lepas keluar Hospital kami teru menuju ke Danga Bay untuk karaoke
hehehe bakal Adik Ipar nak belanja kali ni...terima kasih Adik..
Kami pun pilih pakej bilik yang berharga RM15 untuk 1 jam
tapi kami yang tamak dan gila menyanyi pilih 2 jam untuk menyanyi dan dapat percuma 1 jam
maka dengan ini nyanyi lah sampai terkeluar anak tekak selama 3 jam..hehehehe

Sambil tu aku nak selit kan sedikit hobi aku yang sebenarnya
aku ni memang minat menyanyi dari dulu
dulu-dulu dengan Ain kawan baik aku lah aku selalu pergi karaoke
tapi sekarang dia dah kawin maka dah tak ada pergi dengan dia
tak pun kadang-kadang aku pergi dengan Ayah aku..hehehehe
Ok sambung cerita..lagu-lagu yang aku nyanyi kan mesti lah lagu lama-lama
memang aku suka lagu lama contohnya lagu dari Hetty Koes Endang,Salamiah Hassan,
Dayangku Intan,Orkid Abdullah dan ramai lah lagi..hehehe
Dan antara lagu-lagu aku minat contohnya Kasih,Tak Ingin Sendiri,Menghitung hari,Semakin Hari Semakin Sayang,Penawar Rindu banyk lagi lah
kalau nak sebut semua sampai tahun depan memang tak habis..hahahaha

Apa-apa pun memang seronok semalam karaoke sampai malam
Terima Kasih Adik (bakal adik ipar aku) sebab belanja aku karaoke
lain kali kalau ada masa lapang kita pergi lagi..

 Suara Ok,Danga Bay

 Ayu bersama tunang nya Adik

 Sempat lagi tu pandang camera sambil nyanyi

 Adik penuh perasaan tarik suara...

 Aku tengah tunggu giliran untuk menjerit..miahahaha

Lagu wajib nyanyi setiap kali karaoke 
dan juga merupakan lagu favorite aku setakat ni

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver