Followers

Tuesday, November 8, 2011

Happy Belated Birthday Idrus

Pic Birthday Gegirl...miahahaha
Happy belated Birthday Anak a.k.a Idrus
>>Semoga dipanjangkan umur
>>Dimurahkan rezeki yang halal
>>Rajin-rajin sekolah jangan asyik ponteng je
>>Jangan asyik berangan nak jadi gegirl..hahaha
>>Dengar cakap Ibu dengan Abah kau (jangan kelentong diaorang je)
>>Jadilah anak yang soleh bukan solehah
>>Tak lupa juga moga kau berjaya dan bahagia dunia akhirat

Terima Kasih juga sebab sudi berkawan dengan aku yang dah tua ni
walaupun aku kadang-kadang gila suka perdajalkan kau 
tapi kau tetap nak kawan dengan aku..hehehehehe
tu semua hanya gurauan semata mata..jangan ambil hati..
Aku pun tak tahu sejak bila kita rapat padahal umur kita jauh berbeza..
Alhamdullillah persahabatan kita dah pun sampai setahun..hehehe
semoga persahabatan kita berkekalan sampai akhir hayat kita..
Kalau aku marah-marah atau tegur apa sampai kau menangis
bukan aku tak suka kau tapi aku sayang sebab tu aku tegur..

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver