Followers

Tuesday, November 29, 2011

Tak sabar nya.....

Salam semua...
Oh ya aku tak sabar menunggu hujung minggu ni aku nak ride ke Port Dickson
Aku jangkakan hari sabtu ni lepas solat subuh aku akan bertolak ke Melaka dulu
sebab nya aku ada temujanji bersama Doktor Ashok Philip di Mahkota Medical Centre,Melaka.
Kebetulan pula tarikhnya sama dengan program Ride Mandi Pantai bersama geng myksr..

Selalunya perjalanan aku ke Melaka dengan ksr kesayangan aku makan masa 3 jam
aku pun bawa slow je dalam 90km/j..buat apa nak laju-laju bukan nak berlumba..
Aku agak dalam pukul 9pagi sampailah aku di Melaka lepas jumpa Doktor dan ambil ubat
aku terus nak ke Port Dickson..kalau boleh sebelum petang aku nak sampai
sebab sebelah petang selalu nya hujan sekarang ni..
Kali ni aku ride solo dan jumpa geng-geng yang lain di sana dan kami akan
bermalam di Sunshine Bay Resort..
Mungkin geng-geng Selatan akan datang pada keesokan harinya..
jadi balik nanti aku tak sorang lah ya..hehehehe

Alhamdullillah motor aku pun dah beransur sihat setelah dirawat seminggu..
Lama tak ride ni tu yang rasa tak sabar-sabar,hehehehehehe
Tadi sebelum pergi kerja sempat kumpul kan barang-barang sebelum ride.
Apa yang perlu ada helmet full face,Glove,Jacket @Body Armor,knee padding,baju hujan,kasut..
Semua tu dah aku kumpul kan satu tempat jadi bila dah tiba hari nak pergi nanti tak lah
kelam kabut cari semua..cuma sehari sebelum pergi tu baru lah aku servis motor,tukar tayar dan rantai...
Ok..doakan semoga perjalanan aku selamat pergi dan pulang ya...

 Helmet aku...hehehe

 Body Amour 

 Baju hujan mesti kena bawa sebab musim hujan

 Glove ;)

 Knee Padding

 Beg kalis air bukan kalis rindu

 Yang ni sedih sikit sebab dari dulu aku duk pakai
 kasut converse kesayangan aku...
 sampai buruk dah jadinya

Kalau semua dah lengkap tapi ni tak ada memang tak patut...
Motor kesayangan aku

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver