Followers

Friday, October 28, 2011

Bersiap sedia wahai Sayangku!

Wahai sayangku JMT 4732
Hari ni akan aku bawa kau pergi servis lagi
Bersiap sedialah wahai sayangku kerana
kita akan berjalan jauh hujung minggu ni
Nak ke mana ye?????????
Ye...kalau diizin Allah dan tiada halangan melintang
kita nak ke Shah Alam hujung minggu ni bagi
menghadiri majlis perkahwinan geng myksr ..hehehe

Untuk geng-geng myksr southern kita jumpa
subuh hari ahad ni ye..siap-siapkan juga motor anda..miahahaha
Dan akhir sekali aku dah tak tahu nak merapu apa
Disebab kan aku tak ada kerja waktu ni
tu yang aku aku ambil kesempatan untuk merapu
entah apa-apa..hahahahaha


Sayangku kaulah segalanya!!!!!!!!!!!!
 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver