Followers

Friday, October 28, 2011

Penangan cerita Soffiya

Lepas maghrib semalam pergi rumah Kak Long
sebab nak jumpa Si Domok pujaan hati Mummy Ngah
Sampai je Ummi dia cakap dia nak tidur,sekali Mummy Ngah
pandang muka dia yang tengah berbedung
tiba-tiba dia tengok sambil senyum..hihihihihi
Mesti dalam hati Ummi menyirap je kan,anak dia nak tidur
tapi Mummy datang anak bujang dia duk senggih-senggih.

Bila dia dah bangun mari kita bermain ye Ilham
sambil tu kami menonton cerita Soffiya dekat tv3
bersama-sama Mama Cu,Acu Ala,Ummi Ilham..
Padahal masa tu Ummi Ilham tengah sibuk nak masak
tapi kejap-kejap dia belari ke ruang tamu nak tengok tv
hahaha jaga Ummi pukul 8 Babah balik ada kang tak siap masak.
Makin hari makin menyirap tengok cerita Soffiya ni pasal
Fiona jahat sangat..sakit hati tengok..ggrrrrrrrrrrrrrrr
Tapi paling menyirap bila tengok dengan Mama Cu
Dia tak pernah follow cerita ni tapi bila tengok semalam beriya-iya
tapi satu benda dia tak faham..hahaha Acu Ala bengang je
sebab Mama Cu balik-balik tanya dekat dia..hahahaha

Balik cerita pada Ummi Ilham,ni lagi serabut semalam
sambil masak,anak merengek nak tidur,nak tengok tv lagi
hahahahaha mana satu ni yang kau nak buat Long oi?????
Aku layan si Domok tu diam lah dia sekejap bagi peluang
dekat Ummi nya layan cerita Soffiya sebentar
Tapi yang tak boleh blah tiba-tiba kami terkejut beruk tengok
si Ummi Ilham datang dari dapur dengan bawa lesung batu ke depan tv
hahahahaha..sengal Akak aku sampai macam tu sekali
Sambil layan cerita sambil lah dia menumbuk halia dan kunyit
untuk masak asam pedas..
Perrrghh..begitu hebat sungguh  penangan cerita Soffiya
sampai masak pun depan tv..hahahahaha
Lepas habis cerita tu kami pun berambus balik
Dia habis kan masak dan menidurkan anak bujang dia..hehehehe



 Memang hebat penangan cerita Soffiya ni..wakakaka


Ok..aku ada bukti Ummi Ilham bawa lesung batu depan tv

2 Love KSR:

♥Hernee Nazir♥ said...

bongoksssssss..ngan sluar nyonya aku..hahaha

Mummy Dasy said...

wakaka x boleh blah...

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver