Followers

Monday, October 17, 2011

Ride to Gunung Berlumut,Kluang

Salam....
Jom sambung cerita ride ke Gunung Berlumut Kluang,
Aku pergi dengan Geng Myksr Southern
Kami pun dekat sini tak ramai maka yang pergi cuma
10 orang termasuk anak & isteri Izwan BP..

Dari JB aku dengan Zul kami janji jumpa
dekat Shell hentian sebelah Kulai
waktu dijanjikan pukul 7.30 tapi aku terlewat sikit
sebab ada hal yang tak dapat aku elakkan(ye la tu..padahal...???)
Maka dari Kulai tuang minyak sembang-sembang kejap
Kami pun terus bergerak ke Petronas Ayer Hitam tempat yang
dijanji kan untuk berkumpul..masa yang ditetapkan pukul 9
Tapi kami smpai 8.35 pagi tak lama lepas tu yang lain pun sampai

Bila dah berkumpul semua kami duk tungg Hafiz darin Kluang sampai
Dalam 20 minit dia pun sampai dengan kawan dia nama Megat
Lepas tu dia bawa kami pergi sarapan dulu di Bandar Kluang
Kami pekena roti canai dan teh tarik..heheheh
terima kasih banyak-banyak
dekat Hafiz sebab belanja kami sarapan
Nanti kau datang tempat aku insyaallah aku belanja kau pula

Selesai makan kami pun bergerak menuju ke Gunung Berlumut..
Dari Bandar Kluang perjalan ke sana lebih kurang 1 jam la
Memang syok ride kali ni dengan jalan nya yang mencabar
Kami memang gila layan jalan corner sampai nak cecah telinga..hahaha
Akhirnya sampai ke destinasi yang kami tuju dalam pukul 10
Sampai je mulalah masing-masing bergambar sakan
Si Izwan samapi je terus terjun dulu tak tunggu yang lain
Aku dengan Syafinaz cuma duduk main air je
kami tak mandai..malas!!hehehe
Lagipun duk melayan Rizqin yang comel anak kepada Izwan

Selesai mandi semua kami pun siap-siap untuk
pergi makan tengahari di Bandar Kluang..
Lepas makan terus bergerak ke Ayer Hitam
tempat mula-mula jumpa
Lepas isi minyak check motor semua
kami bersalaman semua masing-masing pun
bergerak balik..
Aku dengan Zul terus masuk highway ke JB
Izwan ke BP,Luq,Mael Lambung dengam Syafinaz ke Muar
Hafiz dengan Megat balik semula ke Kluang..
Masa bergerak tu dalam pukul 2.30 petang

Akhirnya aku selamat sampai rumah tepat pukul 4 petang..
Sangat syok ride kali walaupun letih
Tapi bila semangat tu ada maka semua letih-letih hilang..hehehe
terima Kasih kawan-kawan ku yang ride sama-sama
Aku enjoy dengan korang...
Love u all......mmmuaaahhhh










Berkumpul dekat Petronas Ayer Hitam
(sambil tu Zul cuba sabotaj motor aku..miahahahaha)
Check motor masing-masing
Bergerak ke warung di Bandar Kluang untuk sarapan
Mael Lambung dari Muar
Megat Fz-i kawan Hafiz dari Kluang
Ni kalau tak kenal tak tau lah nak cakap apa
Zul Pasir Gudang..terbaikkkkk
Macam ye-ye je bercakap dengan tangan-tangan sekali
Dah kenyang semua pekena roti canai
Ni dia Hafiz Encik Askar dari Kluang..hihihihi
Let's ride!!!!!
KSR(Kiah Si Ronggeng) bak kata Zul
Macam artis pula semua berebut
nak bergambar dgn aku..hahahaha (perasan siot!)
Perjalanan ke Gunung Berlumut
Layan..........
Togei..togei..togei...
Luq cuba nak memotong aku..
Layan corner sampai nak cecah telinga..hihihihi
Selamat sampai ke destinasi
Tuan blog posing kejap
Dua-dua duduk termenung lagi
Oh yeah!aku dengan Finaz excited


Mari kita bergambar dulu
Macam-macam aksi kita orang ni..

Asyik korang je nak bergambar dengan aku..hahaha
Finaz dan Luq
Baris!!dari kiri cepat jalan!!
Izwan dari Batu Pahat
dia lah orang pertama terjun dalam air
Ni tengah duk cerita pasal artis bercerai..
Izwan cakap aku macam murai.com.my
semua pasal artis aku tahu..hahahaha
Finaz dengan Zul
Luq...ride dari KL ke Kluang..terrrbaaaikkk la kau
Menuju ke Bandar Kluang untuk makan tengahari
Masing-masing makan penuh perasaan

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver