Followers

Friday, October 7, 2011

Akhirnya kini pasti =)


Salam...hahahaha macam biskut chips more la pula aku ni"kejap ada kejap tak ada"
Tiba-tiba hari ni aku rasa rindu kat blog aku ni
Macam setahun sekali pula update blog..hehehehehe
Kadang-kadang bila da buka tak ada idea pula nak membebel
Hari ni entah apa mimpi aku tiba-tiba semangat nak update
hehehe...last post aku hari tu pasal aku teringin nak miliki motor jenis KSR110
Alhamdullillah berkat doa dan usaha membodek Encik Ayah aku akhirnya kini pasti aku dah dapat yang aku idamkan
Motor KSR110 mini supersport..motor kecil molek je padan la dengan aku yg rendah ni w
arna merah hitam...suka sangat
Sejak ada motor baru ni asyik berjalan je lah bila hari cuti ada je destinasi aku ke Desaru,Tg Balau,Gunung Berlumut dan macam- macam lagi tempat aku terjah.Bila dah guna motor ni kena la cari kawan-kawan yang sama minat,akhirnya aku pun join myksr ,Alhamdullillah kat sini aku dapat jumpa kawan-kawan yang sama-sama memiliki motor ksr ni,bila da join kenalah ikut mereka konvoi..Pertama kali aku join dieorang ride ke Gunung Ledang..masa mula-mula jumpa tu mengigil juga la rasa sebab tak pernah jumpa sebelum ni..alhamdullillah kawan-kawan myksr semua nya baik-baik..aku senang dengan mereka semua..
Aku tak tahu lah sejak bila aku minat yang mendalam pada dunia motor ni..hehehe
Aku bersyukur sangat sebab Ayah aku tak halang minat aku,malah dia sokong aku..terima kasih Ayah sebab rajin melayan kerenah anak Ayah ni..sayang Ayah ketat-ketat..hehehe Stop sampai sini,lepas ni ada lagi macam-macam cerita akan aku cerita kan pada
entry berikut nya,sebelum tu jom cuci mata tengok gambar kat bawah ni-;


Ni lah buah hati aku ;)

Ni pula tuan nye yang comel..hehehe(perasan!)




Ni pula kawan-kawan aku dalam myksr







2 Love KSR:

Hernee Nazir said...

memang perasan pun hahahaha..

Anna_Fauziana said...

jeles ar tu..uweekkk =p

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver