Followers

Saturday, October 8, 2011

Gathering with Myksr Ladies Biker @ Port Dickson

Salam..
Wah,makin rajin ya tuan blog ni update sekarang ni..hihihi
Sebenarnya cerita banyak cuma aku ni malas je tu yang sebetul nya
Ok hari ni nak cerita pasal pergi PD hari tu
Mulanya macam ni ada kawan dalam myksr ajak ride ke PD
pada tarikh 10 september hari tu,
plan nya nak ride dan overnight disana sambil tu kami nak support
Kak Kay trainning untuk 116 Desaru International Triathlon 2011,
Macam teruja je bila dengar tu yang aku pun setuju nak join,
kebetulan tarikh tu aku ada appointments dengan
Dr.Ashok dekat Mahkota Medical Centre,Melaka.
Dah terlanjur dekat Melaka maka aku pun terus je ke PD sebab dah tak jauh.
Tapi aku tak ride aku pergi naik kereta bersama Adik aku,plan nak ride dan overnight
pun tak jadi maka kami tukar kepada Gathering dengan myksr ladies sebab yang datang semua perempuan dalam myksr.
Aku sampai PD pun dah petang masa tu dari melaka aku bersama kawan aku Syafinaz
tapi dia ride aku naik kereta
sampai je terus jumpa Yatie,Kak Kay dan Shahila..
Kak Kay pertama kali aku jumpa Yatie dengan Shahila aku dah pernah jumpa
masa ride ke Gunung Ledang bulan 7 hari tu.
Sampai sana terus bbq,masa tu cuma Kak Jay je tak sampai lagi
Lepas bbq terjun laut sebab teringin sangat nak naik banana boat,
hahahahhahaha macam budak-budak pula aku ni,
Lepas mandi semua baru la Kak Jay sampai,seronok dapat jumpa dia yang ramah dan mesra,
Selain tu kami bertukar-tukar pendapat serta
bersembang macam-macam pasal motor sebab masing-masing
memiliki motor dan minat yang sama..
Sembang punya sembang jam pun dah menunjukkan pukul 8
Maka kami pun mula bersiap-siap untuk berangkat pulang,
Malam tu aku bermalam dekat Melaka sebab adik aku nak
jalan-jalan kat melaka malam tu,Syafinaz pula terus ke KL sebab esoknya
dia join myksr ride ke panorama,Kak Jay pula ke Seremban
Yang bermalam di PD cuma Kak Kay 1 family,Yatie Dan Shaila.
Apa-apa pun memang seronok dapat jumpa semua,dekat bawah ni
ada sedikit sebanyak gambar-gambar masa dekat PD...




Sampai sana je kami terus bbq


Tudia..sempat lagi posing sambil
kipas...hehehe


Yatie,Aku,Kak Kay dan Shahila


Sahabat karib aku yang baru kenal dalam myksr
Syafinaz dari Melaka


Akhirnya dapat juga aku naik banana boat
dari dulu teringin sangat nak naik..hihihi



Bersama Kak Jay orang lama dalam myksr..hehehe
Beliau sangat ramah dan mesra walaupun baru pertama kali jumpa


Gambar kenangan sebelum kami pulang,
harap-harap lepas ni kita dapat jumpa lagi,
seronok sangat dapat jumpa Akak-akak semua,
terima kasih juga sebab sedikit sebanyak bagi nasihat
pada saya yang masih baru lagi dalam myksr



0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver