Followers

Friday, October 14, 2011

Makan tengahari bertukar ke makan malam

Macam semalam yang aku cerita yang aku nak pergi
keluar makan tengahari tapi sebenarnya tak jadi...
Akhirnya bertukar pada makan malam..hahaha

Semalam memang aku kerja separuh hari
bila dah balik rumah biasa la golek-golek
dulu atas katil sempat layan facebook dulu
Akhir sekali dah pukul 5 baru bersiap keluar..

Dalam pukul 6 macam tu baru la sampai
dekat Pizza Hut Taman Perling..
Aku pergi berdua dengan si Reza
Kami pergi naik motor hihihihihi

Sampai sana je terus order macam biasa
Pizza hawai masala dengan sweet& spicy chicken wings
Yummmmyyyy sedap................
Aku tak habis pun makan aku suruh si Reza habiskna semua
Dengan muka tak rela dia pun habis kan
Sampai senak perut dia..hahahaha (sian kau Reza kena dera dengan aku)

Habis makan je kami borak-borak sampai lah pukul 8
Tak sedar rupanya kami dah 2 jam dekat situ..hihihihi
Kami pun beredar dan balik rumah masing-masing..

Tapi aku tak balik rumah terus
Aku pergi rumah Kak Long aku
menjenggah si kecik domok tu..
Sampai rumah dia je dia tengah baring sorang-sorang
Ummi dengan Babah dia makan
Bila aku sampai tengok dia je terus la
bising dia dengan bahasa dia sambil tersenggih-senggih
Mungkin dia dah kenal Mummy Ngah dia yang comel ni.. wakakaka

Tak lama tu mula la merengek-rengek
mungkin dia dah mengantuk
Aku pun kemas-kemas terus balik rumah..
Sampai rumah mandi-mandi
Terus la belayar.......ZzZzZzZzZzZz..

Hahahahaha kau tak payah tutup muka
kau yang kena paksa tu Reza


Muka kekenyangan

4 Love KSR:

Hernee Nazir said...

dating nmpk..

Anna_Fauziana said...

waklu lengkong lah

sis92 said...

amboi makan2 pastu tidur :)

Anna_Fauziana said...

sis92>>lepas mkn tido tu yg bdn makin mngembang ni..hihihih

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver