Followers

Saturday, December 24, 2011

Bergurau pun ada batasnya

Salam semua..
Lama Tuan blog menghilangkan..
Hehehe mana tak menghilang asyik berjalan je..ni pun aku baru balik dari Singapore saja berjalan temankan kawan beli barang motor..hehe..tapi pergi pagi petang balik dah..balik tadi je terus mandi dah tertidur..sedar-sedar pukul 9 malam dah terus rasa lapar..aku bangun dah terus keluar untuk mengisi perut yang dah berkeroncong..sampai je kedai makan terus pesan makanan untuk dibungkus..tiba-tiba terjumpa kawan baik aku Ain terus aku batal kan niat untuk bungkus dan makan terus dikedai tu..

Tak lama lepas tu makanan kami pesan pun sampai,terus lah menjamu selera sambil menonton tv di kedai tu..ingat kan lepas makan nak balik sebab badan masih letih..tapi ada lagi member datang nak balik tak sedap pula rasa...sambil layan carekarama dekat tv3 Abang ipar aku pun sampai..makin tak jadi lah nak balik sebab melarat dah bebual..dalam pukul 11 malam baru lah aku beransur balik..sampai je dekat motor tengok cermin motor aku terkulai..aduhai..tiba-tiba seorang Abang ni cakap "siapa punya kerja lah tu"sambil gelak besar..eh Abang ni dia yang buat macam la aku tak tahu..rasa bengang sangat sampai terbuat muka Cikgu Tuisyen (muka masam) mungkin Abang tu terasa bila muka aku jadi macam tu..dia pun cakap "sorry na.."Bang oi..nak gurau pun agak-agak lah jangan lah sampai menjahanam kan harta benda orang.."Ni tak,nak gurau sampai terkulai cermin motor aku,baru je minggu lepas aku tukar cermin ni sebab cermin yang lama pecah....takkan hidup aku ni asyik kerja nak beli cermin motor je...Ok lah apa-apa pun aku dah maafkan perbutan kau tu bang oi..harap-harap lepas ni Abang tau batas-batas bergurau,jangan ulang lagi ye... :)

P/s: Kalau nak tahu lebih lanjut pasal muka Cikgu Tuisyen boleh hubungi Adik aku Ayu..sebab dia yang mulakan memek muka Cikgu Tuisyen..kahkahkah

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver