Followers

Tuesday, December 20, 2011

Tebu Telur....apakah??

Tebu Telur....apakah?? by anna_fauziana
Tebu Telur....apakah??, a photo by anna_fauziana on Flickr.

Salam semua...
Aku masih lagi dalam keadaan bercuti..hehehe..dan sekarang ni masih berada di Putrajaya rumah anak Mak Angkat aku..hari tu kami bercuti di Port Dickson beramai-ramai...Tapi cerita bercuti kena tunggu next entry..

Bangun pagi je tadi dah siap terhidang sarapan..wah duduk sini dilayan macam puteri,makan minum semua disediakan nak tolong masak pun Mak Wan suruh duduk tengok tv,lemak tongkeng kau ye Anna..hihihi..Lepas habis sarapan je terus tengok Mak Wan tengah sibuk menyediakan bahan-bahan untuk masak untuk tengahari nanti,tapi aku pelik dengan satu benda aneh bagi aku yang pertama kali melihat..aku tak tahu benda tu apa..aku cuba tanya dengan Mak Wan apa benda tu dia cakap tu Tebu Telur...apakah tebu telur??serius seumur hidup aku ni lah pertama kali aku tengok tebu telur...aku jadi jakun pula..memang teruja..dekat atas tu gambar tebu telur yang telah dikupas dari kulitnya..Mak Wan cakap nak masak lemak putih..dia pun sedang sibuk memasak di dapur,tak sabar rasa nya nak tunggu tebu telur masak lemak...yuummmmyyyy!!!

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver