Followers

Tuesday, December 13, 2011

Hasil ikat perut selama ni

Salam...
Alhamdullillah apa yang aku impikan tercapai juga hari ni...
Penat lelah menunggu berbulan-bulan akhirnya membuahkan hasil..tak sia-sia aku ikat perut untuk beberapa bulan ni dan akhirnya berjaya juga aku beli barang-barang motor yang aku idamkan..hehehe..sejak akhir-akhir memang sempit sikit ekonomi aku semua nya kerana si buah hati aku KSR ni..hehehe..sekarang aku amat berpuas hati kerana dengan hasil titik peluh aku sendiri aku dapat beli barang-barang motor yang baru untuk KSR aku..

Banyak yang aku pelajari sejak aku berazam kumpul duit untuk beli barang-barang motor...contoh nya aku lebih berjimat cermat gunakan duit gaji aku untuk belanja bulanan..makan pun dah jarang dekat kedai,aku lebih rajin masak dekat rumah sebabnya kos masak dekat rumah dengan makan dekat kedai jauh berbeza..aku menjadi seorang yang kedekut sejak akhir-akhir ni hahaha tu semua demi KSR...aku jarang berjalan kecuali naik kereta kawan-kawan sebab nya nak jimat minyak motor dan aku juga terpaksa lupakan segala makanan makanan yang aku suka demi KSR ku yang tercinta ni..dan hari ini tercapai dah apa aku impikan...Ok lepas ni dah tak payah fikir pasal motor bukan maksud nak lupakan KSR tapi cukup setakat ni nak tukar-tukar barang atau beli barang motor..Sekarang teruskan azam untuk kumpul duit untuk hari tua pula..nak fikir buah hati pun nanti dulu,tunggu dia balik sini baru fikir...hahahaha..Ok stop setakat ini mata pun dah mengantuk esok nak kerja..malam ni confirm tidur sambil tersenyum...hihihihi ;)

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver