Followers

Wednesday, December 7, 2011

Hati-hatilah la Makcik oi....


Salam semua...
Hari bangun agak lambat sikit untuk ke office,sedar-sedar je dah pukul 8
apa lagi bangun terus mandi siap-siap untuk kerja...
Sementara tu hidup kan motor dulu panaskan enjin...
Bila dah selesai semua aku pun terus bergerak...
Masa nak keluar simpang jalan tu aku tak laju sangat sebab masih lagi dalam kawasan perumahan
maka bawa motor dengan perlahan...
Bila dah belok je tiba-tiba ada sebiji motor ni dari arah bertentangan...
Pergghhh,apa lagi terus tekan break sampai berkokok tayar motor aku
Makcik tu dengan muka takut sambil geleng-geleng kepala,salah siapa Makcik??
Makcik yang masuk jalan saya..kalau kita berlanggar tadi pun Makcik tetap salah
Sebab saya masuk jalan saya yang betul..yang Makcik ni pun tak ikut jalan Makcik kenapa?
Nasib lah tak ada apa-apa tadi...ermmmmm..
Aku pun terus jalan sebab dah lambat,malas nak berhenti nanti lagi panjang cerita.
Untuk Makcik yang saya tak perasan siapa tadi,hati-hati bawa motor ye...
Lepas ni kalau dekat simpang berhenti dulu sebelum makcik membelok.. hati-hati dijalan raya ;)

0 Love KSR:

 
Free Website templateswww.seodesign.usFree Flash TemplatesRiad In FezFree joomla templatesAgence Web MarocMusic Videos OnlineFree Wordpress Themeswww.freethemes4all.comFree Blog TemplatesNews MagazineFree CMS TemplatesFree CSS TemplatesSoccer Videos OnlineFree Wordpress ThemesFree CSS Templates Dreamweaver